Pro klienty zdravotních pojišťoven

V SIRNATÝCH LÁZNÍCH Ostrožská Nová Ves můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu? Poradíme Vám. Ukaž více informací

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 000 Kč.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.

Ambulantní lázeňská péče

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu FT nebo K.
  • Zdravotní pojišťovna  hradí jen omezený počet léčebných procedur, klient si část procedur doplácí z vlastních prostředků.

Předběžná rezervace termínu

Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu komplexní lázeňské péče 1 000 Kč / osoba. Více info o poplatku

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE VAŠE KOTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o., Ostrožská Nová Ves č. 664, 687 22 Ostrožská Nová Ves, IČ: 47915005 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na sales@laznenovaves.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Administrativní poplatek

  • Klient není povinen rezervovat si konkrétní termín čerpání KLP. Smluvní lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny.
  • Za rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek ve výši 1 000 Kč / os. (platný celoročně pro rok 2022).
  • Administrativní poplatek je nevratný.
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
  • Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
  • Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.