Pro klienty zdravotních pojišťoven

V SIRNATÝCH LÁZNÍCH Ostrožská Nová Ves můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Postup žádosti o lázeňskou péči

  1. Základem je dokument Návrh na lázeňskou péči, který vypisuje praktický lékař na doporučení odborného nebo ošetřujícího lékaře.

  2. Návrh může vypsat také odborný lékař: před ukončením hospitalizace nebo při Vaší ambulantní kontrole Vám písemně doporučí lázeňskou léčbu. Toto doporučení odevzdáte praktickému lékaři, který pro Vás „Návrh na lázeňskou péči" vypíše.

  3. Navrhující lékař uvede do „Návrhu" indikaci i lázeňské místo a odešle jej do zdravotní pojišťovny. Dle zdravotního stavu klienta může navrhnout komplexní či příspěvkovou lázeňskou péči. U komplexní i příspěvkové lázeňské léčby musí být klient ubytován v místě přírodního léčebného zdroje, tzn. v lázeňském zařízení.

  4. Návrh na lázeňskou péči vždy schvaluje revizní lékař dané zdravotní pojišťovny. Bez souhlasu revizního lékaře nelze lázeňskou péči hrazenou zdravotní pojišťovnou poskytnout.
  5.  Praktický lékař může také navrhnout ambulantní rehabilitační péči. U tohoto druhu rehabilitace je nutné vypsání tiskopisu "Poukaz na vyšetření/ošetření K".  Zdravotní pojišťovna  hradí jen omezený počet léčebných procedur, klient si část procedur doplácí z vlastních prostředků.

  6. Neschválí-li zdravotní pojišťovna komplexní ani příspěvkovou lázeňskou péči, může klient absolvovat pobyt v lázních jako samoplátce - nabídka pobytů.

SEZNAM ZDRAVOTNÍCH POJIŠŤOVEN

  • Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP)
  • Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
  • Vojenská zdravotní pojišťovna (VOZP)
  • Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
  • Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra (ZP MV ČR)
  • Revírní bratrská pokladna (RBP)
  • Zdravotní pojišťovna Škoda (ZP ŠKODA)

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 1 000 Kč.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravu si klient hradí sám.

Předběžná rezervace termínu

Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu 1 000 Kč / osoba. Více info o poplatku

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE VAŠE KOTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o., Ostrožská Nová Ves č. 664, 687 22 Ostrožská Nová Ves, IČ: 47915005 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na sales@laznenovaves.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Administrativní poplatek

  • Klient není povinen rezervovat si konkrétní termín čerpání KLP. Smluvní lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny.
  • Za rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek ve výši 1 000 Kč, který je platný celoročně pro rok 2021.
  • Administrativní poplatek je nevratný.
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
  • Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
  • Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.